Home       Belona       Diensten       Medioren       Pers       Contact
 
 
 

Wij stellen u diverse concepten ter beschikking die u zullen toelaten, in functie van uw doelstelling en van het consumentenprofiel dat u wil bereiken, om op een zeer efficiënte manier te kunnen communiceren met de doelgroep 50+ of medioren.

Momenteel kunt u kiezen tussen onze concepten, Qreo box en Mediobox. Deze zijn beide ontdekkings- of verrassingspaketten, bestemd voor 50-plussers.

De referentie in 50+ marketing
: Naast de diverse kanalen en platformen die wij voorstellen, is onze taak eveneens u te helpen in het leren begrijpen van deze doelgroep die toch een zeer specifieke benadering vraagt. Wij stellen u tevens een aantal complementaire diensten voor (advies, marktonderzoeken, news-letters, jaarlijks congres,…). Deze kan u gebruiken in functie van uw behoeften.

Belona biedt u een complete service in uw communicatie met 50+ consumenten. Van media met zeer breed bereik tot sterk gesegmenteerde kanalen met attractief en impactvol contact

Via Qreo box kunt u communiceren met medioren van 52-57 jaar Deze periode is rijk aan sleutelmomenten: de kinderen verlaten het huis, vrije tijd neemt toe, de ene gaat op vervroegd pension, de andere verkiest om nog parttime te blijven werken, enz … De Qreo box wordt bij deze gesegmenteerde groep aan huis bezorgd, met persoonlijke afgifte. Natuurlijk ontvangt elk “gezin” dit pakket slechts één keer. De Qreo box maakt het mogelijk elk jaar 80.000 zeer interessante contacten te bereiken met koopkracht, en wordt tevens over heel België verdeeld.

Via Mediobox bereikt u een doelgroep die met pensioen gaat: Het is natuurlijk een moment rijk aan emoties! De Mediobox wordt, net zoals in 2007 op persoonlijke wijze overhandigd door een consulent van de vertrouwde mutualiteit. De gemiddelde leeftijd van de desbetreffende personen is 62 jaar. Dit concept stelt u in staat jaarlijks 25.000 jong gepensioneerden op een sleutelmoment in hun leven te bereiken.

Uit ervaring hebben we kunnen leren dat 50+ consumenten zeer positief reageren op de ontvangst van een box tot 82 % tevredenheid bij personen die in 2007 een box ontvingen.

Deze concepten hebben alle troeven in huis om te beantwoorden aan de noden en wensen van consumenten, alsook deze van onze partners.

  • De diverse aanbiedingen en producten zijn ondergebracht in 6 diverse thema’s; gezondheid, welzijn, vrije tijd …. Hierdoor ontstaat een zeer kwalitatieve presentatie van uw aanbod. De consument wordt als het ware door de box meegenomen op een heuse “ontdekkingstocht” . Dit heeft als resultaat dat het openen van de boxen een leuke en attractieve bezigheid is, met positieve associatie met uw product tot gevolg.
  • De inhoud van de boxen is aangepast aan de interesses van de doelgroep, en gevarieerd. Er zijn aanbiedingen uit diverse productcategorieën. Niet alleen commerciële zaken, maar ook informatieve dossiers met voor de doelgroep belangrijke onderwerpen. Vb: humanitair, maatschappij , cultuur …
  • Een mooie mix van informatie, producten, aanbiedingen, kortingen, stalen…
  • Elk aanbod is exclusief in zijn productcategorie aanwezig.

BELONA 50+ CONGRES : 10 OKTOBER 2007
"Hoe op de beste wijze communiceren met een interessante doelgroep, de 50 plussers”


klik hier om de pagina's van ons voorbije congres te bezoeken